Fitcamp

Fitcamp: Bootcamp in Mechelen

Wat is?

Fitcamp is een OUTDOOR bootcamp in Mechelen. Werk aan stabiliteit, beweeglijkheid, kracht, uithouding, … door middel van oefeningen met je eigen lichaamsgewicht. We trainen in kleine groepen om zo een goede begeleiding mogelijk te maken. Om een optimale opbouw mogelijk maken, krijgen jullie een oefenschema mee naar huis.

 

  • Fitcamp @ Park: in het Vrijbroekpark. We gebruiken de natuurlijke hindernissen als tools om variatie te bieden tijdens de training. We starten aan GC Mechelen, Hombeeksesteenweg 214.

Schrijf je in

info@motionacademy.be

 

 


Voor wie?

Voor iedereen! Jong, oud, beginnende sporter, ervaren rot.

 

Heb je al lang niet meer gesport en je wilt zonder blessures terug starten met sporten? Sport je regelmatig, sport je relatief intensief, maar heb je af en toe wel eens last van je rug, stijve spieren of andere klachten?

 

Door de Mechelse bootcamp leer je jouw lichaam kennen en versterken van binnenuit waardoor je blessurevrij kan sporten en het beste uit jezelf halen. Door in kleine groepen te werken kunnen we gemakkelijk differentiëren waar nodig en voldoende feedback geven.

 

Wil je later aansluiten in de reeks? Of denk je enkele lessen te missen owv vakantie, werk, …? Bespreek het met je docent bij inschrijving zodat jullie samen naar een oplossing kunnen zoeken.


Lessen

Fitcamp @ park

  • Vrijdag: 09u30-10u30

 

 

  • Reeks start april: 26/04 – 03/05 – 10/05 – 17/05 – 24/05 – 31/05 – 07/06 – 14/06

Prijs en inschrijving

  • Prijs: 10 € per les (incl. oefenschema).
  • Zou je een les missen owv werk, vakantie, …? Laat dit zeker geen rem zijn om je in te schrijven. Bespreek bij inschrijving met je docent welke datum niet lukt en hoe jullie dit regelen. 
  • Later aansluiten bij een reeks? Bespreek met je docent of het nog kan.
  • Terugbetaling lidgeld sportclub, cfr. website van je ziekenfonds (±15 €).
  • Inschrijven per mail.
  • Lessen in kleine groep, wees er tijdig bij.
  • Herhaaldelijk inschrijven voor meerdere reeksen is mogelijk.

Wat breng je mee

  • Sportieve outfit
  • Flesje water
  • Probeer tot een uur voor de les niets meer te eten. Mocht je toch iets willen eten omdat je bv. van je werk komt? Eet dan iets licht zoals fruit, cracker, …

Getuigenissen

 

“Dankzij jullie hou ik mijn inspanningen moeiteloos vol, ben ik verlost van pijn en blessures en voel ik me week na week vitaler worden. En zeggen dat ik een jaar geleden totaal geen conditie had en sporten saai vond.”

– W.R.